USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Sähköposti: info@bernershop.fi
yleiset
Kyllä voit.
Myymme ainoastaan tuotteita, joita meillä on nyt varastossa. Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme info@bernershop.fi.
Tilaamiesi tuotteiden lisäksi toimituspakkauksessa saattaa satunnaisesti olla myös markkinointimateriaalia.
BernerShop kivijalkamyymälässä Helsingin Herttoniemessä myydään suosituimpia Bernerin valmistamia ja maahantuomia tuotteita. Pienessä myymälässä on rajoitettu tuotevalikoima. Löydät Berner-myymälän osoitteesta Opus 2 Hitsaajankatu 24, 1.kerros.
BernerShop on avoinna 3 päivää viikossa, ke-pe klo 10-16 (suljettu lounaan ajan 12-12.30)
Tiedustelut sähköpostilla: bernershop@berner.fi
TUOTTEET
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bernershop.fi.
Jos sivustoltamme puuttuu tärkeää tietoa, ole ystävällinen ja kerro siitä asiakaspalvelullemme sähköpostilla info@bernershop.fi.
Maksaminen
Svea Paymentsin maksuportti on suojattu ja tietojen siirto on salattua. Kaikki verkkokaupassa kerättävät asiakastiedot siirtyvät suojatussa verkkoyhteydessä (SSL-salaus). Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille markkinointitarkoituksiin.
Verkkokaupan maksuvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy ( y-tunnus:2121703-0 ). Svea Payments Oy on suomalainen yritys, jonka toiminta on Finanssivalvonnan sääntelyn alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Hyväksyttyjä maksutapoja ovat verkkopankkimaksut sekä yleisimmät luottokortit (ks listat alla) ja Mobile pay sekä masterpass.
Verkkopankit: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken.
Tarkista luottokortin maksurajat ja -asetukset luottokortin myöntäjältä.
Toimittaminen
Tilatut tuotteet toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen (Posti picup) tai kotiin asti riippuen toimitustapavalinnastasi. Mikäli pakettiautomaatti, johon tilasit tuotteesi, on täynnä, kuljetuskumppani saattaa toimittaa sen vaihtoehtoiseen pakettiautomaattiin.
PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT
Bernershop.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palauta tuote käyttämättömänä alkuperäisessä pakkauksessa.
Täytä palautuslomake huolellisesti ja liitä lomakkeen yksilöivä numerotunnus mukaan lähetykseen. Liimaa palautustarra paketin päälle niin, että alkuperäinen lähetystarra peittyy kokonaan. Vie palautettava paketti postiin ja säilytä saamasi kuitti kunnes palautus on käsitelty ja olet saanut tästä meiltä viestin.
Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa Herttoniemen Berner Shop - myymälään. Kaikki palautukset tulee tehdä verkkokaupan kautta.
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, aloitamme hyvityskäsittelyn. Saat sähköpostiviestin, kun olemme palauttaneet maksun. Hyvitys tehdään käyttämälläsi maksuvälineelle 3-5 arkipäivän kuluessa.
Toiseen kokoon tai väriin vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Palauta väärä tuote meille ja tilaa haluamasi tuote uudella tilauksella. Hyvitämme palauttamasi tuotteen.
Toiseen kokoon tai väriin vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Palauta väärä tuote meille ja tilaa haluamasi tuote uudella tilauksella. Hyvitämme palauttamasi tuotteen.
Tekniikka ja käytettävyys
Tietokoneen välimuisti kannattaa aina välillä tyhjentää, jotta et kaupassa asioidessasi vahingossa käytä vanhentunutta tietoa. Joskus käytettävyysongelmat johtuvat juuri välimuistista. Koko historia eli evästeet, sivuhistoria ja välimuisti tyhjennetään selaimen asetusten kautta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bernershop.fi. Vastaamme mahdollisimman pian (maanantaista perjantaihin).
Jos olet tilannut meidän uutiskirjeemme mutta et ole saaneet sitä 2-3 kuukauden aikana, suosittelemme tarkistamaan sähköpostinne roskapostilaatikon sekä lisämään info@bernershop.fi -osoitteen turvallisten lähettäjien luetteloon. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä info@bernershop.fi osoitteeseen, niin tutkimme asiaa tarkemmin.