Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Sähköposti: info@bernershop.fi

Kyllä.

Svea Paymentsin maksuportti on suojattu ja tietojen siirto on salattua. Kaikki verkkokaupassa kerättävät asiakastiedot siirtyvät suojatussa verkkoyhteydessä (SSL-salaus). Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille markkinointitarkoituksiin. 

Miten tilauksen voi maksaa?

Verkkokaupan maksuvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy ( y-tunnus:2121703-0 ). Svea Payments Oy on suomalainen yritys, jonka toiminta on Finanssivalvonnan sääntelyn alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Hyväksyttyjä maksutapoja ovat verkkopankkimaksut sekä yleisimmät luottokortit (ks listat alla) ja Mobile pay sekä masterpass.

Verkkopankit: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken.

Tilatut tuotteet toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen (Posti pickup) tai kotiin valitsemasi vaihtoehdon mukaan. 

Tilaamiesi tuotteiden lisäksi toimituspakkauksessa saattaa satunnaisesti olla myös markkinointimateriaalia.

Bernershop.fi verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palauta tuote käyttämättömänä alkuperäisessä pakkauksessa. Täytä palautuslomake huolellisesti ja liitä lomakkeen yksilöivä numerotunnus mukaan lähetykseen. Liimaa palautustarra paketin päälle niin, että alkuperäinen lähetystarra peittyy kokonaan. Vie palautettava paketti postiin ja säilytä saamasi kuitti kunnes palautus on käsitelty ja olet saanut tästä meiltä viestin.

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, aloitamme hyvityskäsittelyn. Saat sähköpostiviestin, kun olemme palauttaneet maksun. Hyvitys tehdään käyttämälläsi maksuvälineelle 3-5 arkipäivän kuluessa.

Voit palauttaa tuotteen meille yllä olevan palautusohjeen mukaisesti. Epäselvissä tilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluun info@bernershop.fi.

Toiseen kokoon tai väriin vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista. Palauta väärä tuote meille ja tilaa haluamasi tuote uudella tilauksella. Hyvitämme palauttamasi tuotteen.

Jos olet saanut tilausvahvistuksen meiltä, mutta et tietoa siitä että tilauksesi on lähetetty (viestin, jossa on tilauksesi lähetystunnus), voi tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen olla vielä mahdollista. Ole mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme info@bernershop.fi. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua!

Myymme ainoastaan tuotteita, joita meillä on nyt varastossa. Jos tuotteen kohdalla lukee "tulossa pian", on sitä tulossa lisää - jos taas tuotteen kohdalla lukee "loppuunmyyty", ei tuotetta ole enää tulossa varastoon. Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme info@bernershop.fi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bernershop.fi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@bernershop.fi. Vastaamme mahdollisimman pian (maanantaista perjantaihin).

Tarkista luottokortin maksurajat ja -asetukset luottokortin myöntäjältä.

Jos olet tilannut meidän uutiskirjeemme mutta et ole saaneet sitä 2-3 kuukauden aikana, suosittelemme tarkistamaan sähköpostinne roskapostilaatikon sekä lisämään info@bernershop.fi -osoitteen turvallisten lähettäjien luetteloon. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä info@bernershop.fi osoitteeseen, niin tutkimme asiaa tarkemmin.

Jos sivustoltamme puuttuu tärkeää tietoa, ole ystävällinen ja kerro siitä asiakaspalvelullemme sähköpostilla info@bernershop.fi.

Tietokoneen välimuisti kannattaa aina välillä tyhjentää, jotta et kaupassa asioidessasi vahingossa käytä vanhentunutta tietoa. Joskus käytettävyysongelmat johtuvat juuri välimuistista. Koko historia eli evästeet, sivuhistoria ja välimuisti tyhjennetään selaimen asetusten kautta. Ohjeita yleisimpien selaimien välimuistin tyhjennykseen:

Microsoft Internet Explorer (suomenkielinen versio)

  • Valitse selaimen yläreunan Työkalut-valikosta Internet-asetukset. Valitse- Väliaikaiset Internet-tiedostot-kohdasta Poista tiedostot ja hyväksy OK-painikkeella.
  • Valitse Sivuhistoria-kohdasta Tyhjennä ja hyväksy Kyllä-painikkeella.
  • Lopuksi paina vielä OK.

Microsoft Internet Explorer (englanninkielinen versio)

  • Valitse Tools-valikosta Internet options.
  • Valitse Temporary Internet Files -kohdasta Delete Files ja hyväksy Yes-painikkeella.
  • Valitse History-kohdasta Clear History ja hyväksy Yes-painikkeella.
  • Lopuksi paina vielä OK.

Mozilla Firefox (suomenkielinen versio)

  • Valitse Työkalut-valikosta Poista yksityisyystietoja
  • Valitse tiedot, jotka haluat poistettavan (sivuhistoria, tallennetut lomake- ja hakutiedot ja väliaikaistiedot) ja paina Poista valitut tiedot -painiketta.
  • Mozilla Firefox Mozilla Firefox (englanninkielinen versio)
  • Valitse Tools-valikosta Clear Private Data
  • Valitse tiedot, jotka haluat tyhjentää (Browsing History, Cache ja Saved Form and Search History) ja paina Clear Private Data Now -painiketta.

Safari

  • Avaa Safari-valikko selaimen työkaluriviltä.
  • Valitse Empty Cache (Tyhjennä välimuisti).
  • Napsauta valintaikkunassa Empty (Tyhjennä).

Google Chrome

  • Avaa Muokkaa ja hallinnoi Google Chromea (työkalun kuva).
  • Valitse Historia.
  • Valitse Muokkaa kohteita.
  • Valitse Poista kaikki selaustiedot.